...¿A QUIÉN NO PODRÁS AMAR? SI SÓLO HAY UN HOMBRE,
SI SÓLO HAY UNA MUJER, SI SÓLO HAY UN MUNDO...
DANIEL MACÍAS.

viernes, 3 de diciembre de 2010

BEGOÑA PAZ - A MALA VIDA



GATO 

O gato
mírame
dende o sofá.
O gato
é tan frío.
Non hai afecto
no gato.
Sen mover a cabeza
a súa ollada
me segue.
Vin 
tantas veces
esa ollada.
Sei que
se me levanto
virá por min.
Mollará
por derradeira vez 
os beizos na
cervexa e
virá por min.
O gato é
tan grande
e eu son
tan
pe
que
na.


GATO

El gato 
me mira 
desde el sofá.
El gato
es tan frío.
No hay afecto 
en el gato.
Sin mover la cabeza
su mirada
me sigue.
He visto 
tantas veces
esa mirada.
Sé que
si me levanto 
vendrá a por mi.
Mojará 
por última vez
 los labios en la 
cerveza y
vendrá a por mi.
El gato es
tan grande
y yo soy
tan 
pe
que
ña.

AMIGAS

...Lémbraste do ridículo
que fixeches, borracha,
no Tarabelo?
Daquela vez que botaches
ao chan unha moto 
-a patadas-
porque viras a Fuco con outra, 
ou de cando subiches con
aquel tipo á súa trasteira
-no piso xa durmían
a muller e os fillos-
cun paquete de cervexas e 
unha libra de chocolate
para despois?
Pero non te poñas así,
Uxía, de certo que a el
non lle importa oílo.
Quérete tanto. Verdade
que a queres? Como non
vas querela. Sempre foi tan
¿especial?

A amizade, ese tesouro

AMIGAS

... ¿Recuerdas el ridículo
que hiciste, borracha,
en el Tarabelo?
¿Aquella vez que tiraste
al suelo una moto 
—a patadas—
porque viste a Fuco con otra,
o cuando subiste con
aquel tipo a su trastero
—en el piso ya dormían
la mujer y los hijos—
con un paquete de cervezas y
una tableta de chocolate
para después?
Pero no te pongas así,
Uxía, seguro que a él
no le importa oírlo.
Te quiere tanto. ¿Verdad
que la quieres? Cómo no
vas a quererla. Siempre fue tan
¿especial?

La amistad, ese tesoro.

A MALA VIDA. BEGOÑA PAZ
EDICIONES LA BARAGAÑA 2012

No hay comentarios:

Publicar un comentario